Ako nakupovať v obchode?

Ako vyhľadávať okuliare

Vyvinuli sme všetko úsilie, aby vyhľadávanie okuliarov v našom internetovom obchode bolo maximálne jednoduché a intuitívne. Preto ponúkame niekoľko spôsobov , ako okuliare vyhľadávať.
Vyhľadávač
Po zadaní mena výrobcu alebo mena konkrétneho modelu rámov sa Vám zobrazí ponuka, všetkých zodpovedajúcich položiek, z ktorej si môžete vyberať.
Kategórie
Zvolením príslušnej kategórie výrobkov: dioptrické okuliare, slnečné okuliare, lyžiarske okuliare, príslušenstvo, akcie, outlet, z hornej časti stránky sa Vám zobrazí zoznam výsledkov patriacich do príslušnej skupiny. V ľavej časti je panel s filtram , kde môžete zúžiť oblasť vyhľadávania podľa pohlavia, materiálu, farby, tvaru, ceny a mnohých ďalších.
Výrobca
Vybraním preferovaného výrobcu zo zoznamu na hlavnej stránke sa dostanete do ponuky výrobkov , ktoré patria tejto značke .

Ako označiť parametre ?

Voľba príslušných parametrov pre okuliarové šošovky prebieha na liste výrobku ( stránka s popisom obrúčok ). Na tovarovom listu, v záložke "Doplňujúce informácie" sa nachádzajú rozmery obrúčok ( zadané výrobcom ). POZOR - Nemožno zmeniť rozmery obrúčok. Po kliknutí na tlačidlo "Pridaj do košíka" je na produktovom liste treba označiť k čomu budú okuliare slúžiť - na čítanie, do diaľky alebo či sa má jednať o okuliare s progresívnymi šošovkami. Nižšie zadajte údaje z receptu ( dioptrie, cylinder, os a hodnota PD ). Parameter PD udáva vzdialenosť zreničiek. Musí sa nachádzať na recepte. Meranie je možné spraviť aj samostatne, ale s ohľadom na možné nepresné meranie sa to neodporúča. V prípade samostatného merania sa pravítko prikladá tesne pod oči a v odraze v zrkadle sa zisťuje vzdialenosť medzi stredmi zreničiek. V ďalšom kroku vyberte okuliarové šošovky, ktoré sa nachádzajú v ponuke nášho obchodu. Parametrom odlišujúcim okuliarové šošovky je index, teda súčiniteľ lomu svetla. Čím vyššia bude index, tým bude okuliarová šošovka tenšia. Pre uľahčenie výberu správnych okuliarových šošoviek, sú zákazníkovi ponúknuté možné varianty s označením najvhodnejších šošoviek zvolených na základe parametrov z receptu.



Ako kupovať ?

Ak si chcete objednať tovar na našich stránkach, vyberte si z dostupnej ponuky jedny obruby, ktoré sa Vám najviac páči , a kliknite na tlačidlo "Pridaj do košíka". Následne prejdite na prvý pomocný krok pri výbere okuliarových šošoviek, a to na voľbe spôsobu používania okuliarov. Ďalej je nutné zadať údaje z receptu a kliknúť na tlačidlo "Ďalej". Ak chcete správne zadať parametre, je potrebné údaje z receptu vkladať podľa pokynov v kapitole "Ako vybrať parametre". V ďalšom kroku si vyberte Vám najlepšie vyhovujúci okuliarové šošovky, a kliknite na tlačidlo "Pridaj do košíka". V ďalšej časti potvrďte obsah nákupného košíka - ak máte záujem o ďalšie nákupy , kliknite na tlačidlo "Pokračujte v nákupe" , ak chcete dokončiť nákup , kliknete na tlačidlo "K pokladni" . Ďalším krokom je voľba spôsobu nákupu ako hosť (bez registrácie), registrovať sa, alebo sa prihlásiť, a vybrať si spôsob dodania a platby.

Zaznačovanie parametrov by malo byť v súlade s inštrukciou uvedenou tu .

Ak používate volbu „poslať recept” skenovaním alebo „poslať recept faxom” stačí, keď zaznačíte správny index a požadovanú zušľachtenú vrstvu.

Ďalším krokom je výber formy platby a doručenia a koncový spôsob nákupu (s prihlásením, bez registrácie v systéme).

Možné formy platby

Na našich stránkach môžete používať nasledujúce spôsoby platby za objednaný tovar:

Prevodom na účet - platba prebieha priamo na náš bankový účet. S touto formou platby prosím uveďte číslo objednávky.

Na dobierku - pri výbere tejto platby, zaplatíte za objednávku pri prevzatí.

Platba kartou online, Moneybookers - realizuje sa ihneď po prijatí platby.

Dodacia lehota začína po obdržaní peňazí na účet alebo pri zadaní objednávky, ak zvolíte na dobierku.

Výber spôsobu dodávky zásielky

Tovar posielame prostredníctvom:

kuriérskej služby GLS - iba na území SR. Zásielka Vám bude dodaná do dvoch pracovných dní, sledovať ju môžete na stránke: http://online.gls-czech.com/index.php

Možný je aj osobný odber v sídle našej firmy.

Výber spôsobu registrácie

Existujú 3 spôsoby registrácie:

  1. Vlastním konto, chcem sa prihlásiť – táto varianta sa týka osôb, ktoré už skôr používali servis, majú u nás vlastné užívateľské konto (týka sa to taktiež osôb, ktoré nakupovali v obchode kontakto.sk kontaktné šošovky), a k nákupu stačí iba potvrdenie identity uvedením e-mailovej adresy a hesla. Prostredníctvom týchto informácií si zákazník bude môcť prezrieť svoje údaje, ktoré uviedol skôr a po kliknutí ikony Kupujem v pravom dolnom rohu pod tabuľkou kúpiť vybraný tovar. Ak ste zabudli heslo stačí vybrať túto voľbu a nasledovne kliknúť na zabudol som heslo.
  2. Som nový zákazník, chcem sa zaregistrovať – táto voľba je pre zákazníkov, ktorí doteraz nevyužívali naše služby a chcú sledovať status svojej objednávky, využívať zľavy, ktoré sú určené pre stálych zákazníkov a ktorí chcú mať svoje konto. Po vybraní tejto ikony sa objavia políčka, do ktorých treba vpísať svoje údaje potrebné pre zásielku. Pre realizáciu objednávky kliknite na Kupujem.
  3. Kupujem bez registrácie – varianta určená pre osoby, ktoré chcú iba kupovať a ktoré nemajú užívateľské konto a nechcú si ho zakladať. Po vybraní tejto ikony stačí, keď sem vpíšete svoje kontaktné údaje a údaje dôležité pre zásielku, a nasledovne kliknete ikonu Kupujem v pravom dolnom rohu. Bohužiaľ táto voľba neumožňuje sledovanie statusu Vašej objednávky na stránke.


POZOR – v prípade, keď adresa doručenia je adresou firmy - prosíme Vás aby ste vyplnili políčko " názov firmy ". Uľahčí to proces doručovania, pretože často sa stáva, že zásielky sa k nám vracajú späť pre nemožnosť určenia dodávateľa zásielky.

Potvrdzujúci e-mail

Hneď do vykonaní objednávky od nás automaticky obdržíte na Vašu e-mailovú adresu e-mail potvrdzujúci Váš nákup.



Kontrola statusu objednávky

Hneď po zložení objednávky si môže užívateľ overiť (po prihlásení na Moje konto) svoj status objednávky.

Status objednávky sa nachádza v histórii objednávok.

Význam jednotlivých statusov:

Nová - objednávka ešte nie je zaradená do balenia. Peniaze na bankovom účte ešte nie sú zaúčtované (v prípade prevodu/internetovej platby ) alebo korektnosť objednávky nebola overená (v prípade výberu voľby na dobierku).

Realizovaná - realizujeme objednávku. Tovar sa u nás fyzicky nachádza a čaká na zabalenie alebo v tomto momente nám vybraný tovar chýba a čakáme na jeho doručenie zo skladu alebo z optiky.

Poslaná - objednávka bola poslaná a v súčasnosti je doručovaná (poštou alebo kuriérom).

Hotová k odberu - tento status uvidíte, keď ste si počas nákupu vybrali opciu osobný odber . Znamená, že si Vašu objednávku môžete odobrať v našich obchodoch.

Zrušené - objednávka bola zrušená.