Obchodné Podmienky

Všeobecné informácie:

  1. Tento nákupný poriadok definuje podmienky poskytovania služieb v našom internetovom obchode, fungujúci na www.okularie.kontakto.sk
    Kontakto.sk
    Hlavní třída 43/34
    736 01 Český Těšín
  2. Kupujúci, ktorý zadá objednávku v internetovom obchode www.okularie.kontakto.sk, súčasne potvrdzuje, že pred podaním objednávky podstúpil očné vyšetrenie u očného lekára, ktoré nie je staršie ako 6 mesiacov.
  3. Kupujúci môže v obchode podať iba jednu objednávku na 1 ks okuliarov.
  4. Predávajúci môže odstúpiť od zmluvy, ak sa domnieva, že predložené doklady sú fiktívne a nie je možné potvrdiť objednávku telefonicky.
  5. V prípade, že chcete anulovať objednávku, obráťte sa čo najrýchlejšie na našu firmu: kontakt@kontakto.sk, tel: 00420 558 712 283
  6. Ceny sú uvádzaný vrátane DPH.
  7. K objednávkam prikladáme paragón, ale na požiadanie zašleme aj faktúru s DPH.
  8. Spôsoby úhrady, ktoré akceptujeme: na dobierku,
    prevodom na bankový účet,
    platobnou kartou
  9. V prípade úhrady prevodom na bankový účet začína proces realizácie objednávky v okamihu, kedy obdržíme potvrdenie o vykonanej úhrade z banky.
  10. Zakúpené okuliare môžu byť vrátené z akéhokoľvek dôvodu do 30 dní od ich obdržania. Vrátené okuliare by mali byť zaslané na adresu Kontakto.sk, Hlavní třída 43/34, 736 01 Český Těšín
  11. Kupujúci je zodpovedný za dodanie výrobku v nepoškodenom stave a bez straty jeho obchodnej hodnoty.
  12. Okuliare by mali byť zabalené tak, aby bola zaistená ich bezpečnosť počas prepravy. Nesmú obsahovať stopy použitia: mechanické poškodenie, praskliny, ohyby (pre rámy).
  13. Predávajúci nepreberá vrátený tovar na dobierku. Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť vrátenie výrobku v situácii, keď nespĺňa podmienky stanovené v bode. 10,11,12. V prípade vrátenia poškodeného alebo neúplného tovaru predávajúci nehradí náklady na opakovanú prepravu k zákazníkovi.
  14. Ak chcete tovar vrátiť, musíte k nemu pripojiť vyhlásenie o zrušení nákupu, ktoré bude obsahovať číslo účtu, na ktorý majú byť zaslané peniaze. Nerealizujeme zahraničný platobný styk.
  15. V prípade zistenia, že zásielka bola poškodená, je kupujúci povinný informovať o tom pracovníka zásielkovej služby a spísať s ním špeciálny protokol o poškodení zásielky.
  16. V prípade reklamácie z dôvodu poškodenia zásielky sa budeme zaoberať len reklamáciami, ktoré obsahujú vyššie uvedený protokol.
  17. Dodacia lehota je približný dátum, kedy by mala byť žiadosť zaslaná zákazníkovi. S ohľadom na osobitý charakter zmluvy, dobu čakania na okuliare, môže byť predĺžená na 14 dní v súvislosti s informáciami uvedenými na webových stránkach.
  18. Vaše osobné údaje budú použité výhradne pre realizáciu objednávky.
  19. Osobné údaje sú použité pre účely zmluvy alebo dopravy.
  20. Zákazník nemusí odoberať novinky. Kliknutím na príslušný odkaz sa odoberanie zruší.
  21. Body z vernostného programu, kupóny a zľavové kódy z www.kontakto.sk a www.kodano.sk nemožno sčítať dohromady.