Podmienky a náklady dodávky

Náklady dodávky

Zaslanie len na území SR :

  • GLS na dobierku: 6 €
  • GLS prevod: 5 €



Doba očakávania

Orientačná doba realizácie objednávky činí max. 5 pracovných dní. Pripomíname, že v prípade zvolenia možnosti prevod na účet doba realizácie začína plynúť od momentu zaúčtovania peňazí na našom účte (zvyčajne ďalší deň po vykonaní prevodu) a končí v momente, kedy zásielka odíde z firmy (zmena statusu na "odoslaný").



Vrátenie tovaru

Nerozbalený tovar môžete vrátiť bez uvedenia dôvodu do 10 dní odo dňa jeho doručenia. Kupujúci zodpovedá za doručenie tovaru v nepoškodenom stave a bez straty jeho obchodnej hodnoty. K vrátenému tovaru je nutné priložiť vyhlásenie o odstúpení od kúpy, obsahujúca číslo účtu, na ktorý majú byť odoslané peniaze a doklad o zakúpení (paragón alebo faktúra). V prípade zisteného poškodenia tovaru sa jeho vrátenie nebude prejednávať. Zákazník obchodu je povinný vhodne zabezpečiť zásielku počas prepravy do firmy KONTAKTO.CZ Internetový Obchod, spol. s r.o. príslušne zabezpečiť. Náklady na vrátenie tovaru hradí kupujúci. KONTAKTO.CZ Internetový Obchod, spol. s r.o. neprijíma zásielky, ktoré posielajú zákazníci "na dobierku".



Reklamácia výrobku

Výrobky, ktoré pochádzajú z nášho obchodu môžu byť pre technické chyby reklamované. Ak chcete reklamovať výrobok, musíte splniť podmienky, ktoré sa popísané v predpisoch. Podrobné predpisy reklamácie nájdete tu .



Problémy s poštou a kuriérom

Ak sa zásielka stratí u kuriéra sme zaviazaní termínom reklamácie, ktorý je určený v ich predpisoch. Až po ukončení procesu riešenia reklamácie kuriérom Vám môžeme vrátiť uhradenú sumu, alebo opätovne realizovať objednávku.
Čas riešenia reklamácie závisí od termínu kedy budeme informovaní o vzniku takejto situácie.
Ak si zákazník želá, poskytneme mu číslo zásielky.